Verzendkosten & Levertijden

Wat betaal ik aan verzendkosten?

Bij een bestelling vanaf al €50,- wordt uw pakket binnen Nederland helemaal gratis verzonden via DPD. Bij een bestelling onder €50,- betaalt u via DPD €5,95 of bij een bestelling onder €75,- via PostNL €6,95  als bijdrage in de verwerkingskosten en verzendkosten. Past uw bestelling door de brievenbus? Dan betaalt u slechts €3,95.

Bent u woonachtig in België dan ligt het bedrag voor gratis verzending op €99,- of meer. Bij een bestelling onder dit bedrag bedragen de verzendkosten standaard €9,95 voor een track en trace pakket met handtekening.

Ten alle tijden wordt uw pakket standaard met track en trace code en handtekening voor aflevering verzonden. Zodra uw bestelling is verwerkt in ons magazijn ontvangt u van ons een e-mail met daarin de track en trace code van uw pakket, zodat u deze kunt volgen. Binnen Nederland maken wij gebruik van PostNL en DPD als vervoerders.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Wanneer u van maandag t/m vrijdag vóór 16:00 uw bestelling plaatst én betaalt dan wordt deze diezelfde dag nog verwerkt en verzonden via pakketpost mits alle artikelen door u besteld direct uit voorraad leverbaar zijn. Voor de exacte levertermijn van een product kijkt u op de productpagina bij "levertijd". Bij vertragingen zullen we de verwachte leverdatum bij het product aanpassen en contact met u opnemen om u hiervan op de hoogte te stellen.

U kunt uw pakket de volgende dag verwachten via PostNL of DPD (afhankelijk van welke verzendwijze u heeft gekozen) en volgen via de Track en Trace code die wij u toesturen.

Pre-orders

Soms is een product nog niet leverbaar maar kunt u het al wel vooraf bestellen ( oftewel een pre-order plaatsen ). Zodra de release datum van het product is aangebroken dan ontvangt u van ons uw bestelling op de dag van release, onder voorbehoud van vertragingen vanuit de producent.

Hoe werkt het plaatsen van een pre-order?

Een voorbestelling kunt u direct betalen. Op dat moment is de prijs vastgelegd en zal deze niet meer wijzigen. Bij producten die nog niet uit zijn is het namelijk altijd mogelijk dat de prijs wijzigt aan de hand van de wisselkoers of vanuit de producent. U betaalt echter nooit teveel; stijgt de prijs dan hoeft u niks bij te betalen en daalt de prijs dan krijgt u het verschil van ons terug.

Welke garantie op levering heb ik bij een pre-order?

Het komt bij releases helaas soms voor dat er onverwachts niet voldoende producten beschikbaar zijn om alle pre-orders te verwerken op de release. In dit geval leveren wij uit op volgorde van dag en tijdstip van bestellen en wordt er contact met u opgenomen als uw bestelling niet geleverd kan worden. Dit komt gelukkig echter zeer zelden voor en in alle gevallen doen wij onze uiterste best om met u tot een geschikte oplossing te komen.

Wat is de levertijd van een pre-order artikel?

Wij vermelden de verwachte leverdatum bij een product dat vooraf te bestellen is. Deze kunt u vinden op de productpagina achter "levertijd". Deze datum kan soms veranderen aangezien de leverdatum wordt bepaald door de uitgevers en distributeurs. Wij zijn afhankelijk van de informatie die deze partijen aan ons doorgeven en het is altijd mogelijk dat de uitgever een release datum opschuift. Bij vertragingen zullen we de verwachte leverdatum bij het product aanpassen en contact met u opnemen om u hiervan op de hoogte te stellen.

Ik heb een bestelling geplaatst met daarin een pre-order artikel en een artikel dat al wel uit is; wanneer versturen jullie mijn bestelling?

Een bestelling met één of meerdere pre-order artikelen wordt pas uitgeleverd als alle bestelde producten fysiek op voorraad zijn. Als leverdatum kunt u dus rekening houden met de geplande release datum van het product dat als laatste beschikbaar komt. De producten die al wel op voorraad zijn staan in de tussentijd voor u apart.

Wilt u niet wachten totdat wij alles op voorraad hebben? Dan kunt u contact met ons opnemen om een deel alvast op te laten sturen. In overleg met u zullen we dan de zending splitsen.